Garantija
Pirkėjas (vartotojas) turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju (išskyrus sutartį dėl garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterinių programų pardavimo, jei pirkėjas (vartotojas) pažeidė pakuotės apsaugas), apie tai raštu pranešdamas Pardavėjui per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju tik tuo atveju, jei prekė ir jos pakuotė nebuvo sugadinta ir iš esmės nepasikeitė jos išvaizda.
Pirkėjas turi kitas Sąlygose ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
Perku2.lt parduodamoms visoms naujoms prekėms yra suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir sąlygos yra nurodomi tų prekių aprašymuose arba kaip numato Europos Sąjungos teisės aktai.
www.Perku2.lt įsigytoms prekėms taikoma 24 mėn. teisinės kokybės garantija fiziniams asmenims ir 12 mėnesių garantija juridiniams asmenims. Gamintojas gali nustatyti ilgesnius garantinius terminus, tokiais atvejais taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis. Naudotoms prekėms garantinis terminas nustatomas individualiai ir yra aprašytas kiekvienos prekės aprašyme.
Norėdami pateikti prekę garantiniam aptarnavimui, turite užpildyti garantinio aptarnavimo formą.
Formoje būtina nurodyti:
- Vardą, pavardę
- Miestą, adresą
- Telefono numerį
- Užsakymo numerį
- Išsamų gedimo aprašymą
- Gedimą iliustruojančias nuotraukas arba vaizdo įrašą
- Pageidaujamą siuntos grąžinimo būdą
Užpildytą formą siųskite el. paštu info@perku2.lt.
Per 3 darbo dienas su Jumis susisieks perku2.lt atstovai ir pateiks visą reikalingą informaciją apie prekių siuntos paėmimą.
✅ Garantinio siuntos paėmimo paslauga yra nemokama.
⚠️ Jei nustatoma, kad gedimas įvyko dėl pirkėjo kaltės, visas prekių grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas.
Garantinis aptarnavimas atliekamas pateikus pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą), šis dokumentas kartu yra ir garantinis talonas.
Garantinį aptarnavimą, kilusį dėl gamintojo kaltės, siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką, tačiau tai netrunka ilgiau nei:
– 14-21 dieną nuo prekės perdavimo į garantinį servisą;
– 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio.
Prekė garantiniam aptarnavimui turi būti pristatyta originalioje pakuotėje ir pilnos komplektacijos, t.y. kad būtų galima įjungti.
Atkreipiame dėmesį;
- suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
- Garantinis aptarnavimas neapima tokių darbų kaip prietaiso reguliavimas, valymas ir kt., kurie aprašyti prietaiso naudojimosi instrukcijose, taip pat prietaiso instaliavimo, prietaiso išmontavimo remontui ir sumontavimo.
Garantinis aptarnavimas netaikomas buitinių elektros prietaisų defektams, atsiradusiems:
- transportavimo metu;
- neatsargaus ar neteisingo naudojimo metu;
- dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;
- dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų;
- dėl netinkamos kokybės vandens naudojimo;
- dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo;
- dalims, kurios normaliai susidėvi naudojantis prietaisu ir jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo – dulkių maišeliams, filtrams, šepečiams, antgaliams, lemputėms, maitinimo, kaitinimo elementams, dalims iš stiklo, keramikos, tekstilės ir popieriaus;
- plastmasinėms dalims, kurių padėtis keičiama rankomis;
- apsaugos įrangai, sugedusiai dėl neteisingo pastatymo ir įrengimo, ne taip kaip nurodyta montavimo schemoje, jei prietaisą remontavo tam neįgaliotas asmuo.
Garantija nėra taikoma: *
- prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
- prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
- prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
- prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
- prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
- kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
- jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
- jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
- gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
- susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);
- informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;
* Garantijos apribojimo arba netaikymo nuostatos suderintos su LR Civilinio kodekso 6.333 str. 3 dalimi.
Garantinis aptarnavimas neapima tokių darbų kaip prietaiso reguliavimas, valymas ir kt., kurie aprašyti prietaiso naudojimosi instrukcijose, taip pat prietaiso instaliavimo, prietaiso išmontavimo remontui ir sumontavimo.